Songulaktass 1 aylıktı yenidoğan sünneti yaptırdık şuan hamileyim eşimle erkek olursa kesinlikle ilk haftadan sünnet ettirelim diyoruz o kadar memnun kaldık lokal anestezi yapılıyor bi kere sadece krem sürülüyor , Dikiş atılmıyor sadece yapıştırma ile deri tutuyor çünkü hücreler aşırı hızlı iyileşiyor biz ilk gün sadece akşam ağladı bi kere calpol verdim sonraki günler asla ağlama olmadı 4.gün hiç ameliyat olmamış gibi sapasağlam olmuştu o bölge bezine sadece vazelin sürdüm ön kısmına yapışmasın diye zaten hareket edemiyo bebek kendi canını acıtması mümkün değil bardağa falan da gerek kalmadı çok rahat geçti kesinlikle önerirm