gizemaktass Çok geçmiş olsun. Ameliyat olalı 2 ay oluyor benim de. Sizi anlıyorum ama korkularınızın hepsi boşa çıkacak Allahın izniyle. Aynı korkuları ben de yaşadım, boş yere korkmuşum dedim. Dren çıkarmaları kesinlikle can yakan aşırı acılı bir işlem değil. Dreni çıkarttıktan sonra daha rahatlayacaksınız. Olması gereken bir şey, pis kanın içeride birikmesi daha acılı ve tehlikeli herkese yapılıyor öyle düşünüp rahatlatın kendinizi. Cerrahlar için en basit operasyonlardan biriymiş apandisit ve safra. Ben de çok gereksiz heyecan yaptım, hatta nabzımı çok yükselttim ameliyat öncesi sakinleştirici yapmak zorunda kaldılar. Sakin olun, uyuyup uyanacaksınız ve her şey geçmiş bitmiş olacak. Ameliyat kolay toparlanabilen bir ameliyat. Dren çıkana kadar hareketlerim kısıtlı olmuştu ondan sonra rahatlamıştım. Çok geçmiş olsun bitsin gitsin hemencecik. Kendinizi ferah tutun ve hep şunu telkin edin basit bir operasyon, herkes nasıl girip çıkıyorsa ben de girip çıkacağım.