gizemaktass Benim değil de Eşimin safra kesesinde taş varmış , şiddetli ağrı ile gitmiştik baktılar serum takıldı falan, önce antibiyotik içip öyle gel demişler ,2 farklı antibiyotik kullandı bitirdi , bir hafta sonraya da randevusu var , cerrah tekrar bakıp söyleyecekmiş ameliyat olacakmı olmayacak mı
Çok endişeleniyorum nasıl olacak , ilk defa başımıza geliyor