Bende 10 aydır emziriyorum sarkma oldu tek taraflı oldu hemde birisini çok aşırı emiyor birisini dışlıyor birisi yukarda birisi sarkik birisi büyük birisi küçük ben zaten hamilelikten beri sutyen takmıyorum 90 beden dim şimdi ne haldeyim kim.bilir kocam da git üstüne bisey giy diyor öyle salık suluk geziyorum bebeğim her 15 dk bir açıp emiyor dokunuyor aman valla nasıl olursa olsun emsin de doyasıya 😃