Ezgiaras Kızlar acil yardım edin ya 11 aydır emziriyprum göğümün tekinden hem diğerinden büyük bende aşırı sarkık sütyensi dolaşırken resmen karnıma değecek neredeyse daha yaşımda geç 26 yaşındayım ama neden bu kadar sarktı . Emzirmeden sonra geçer mi siz ne yaptınız sarkmalar için pskolojğm bozuldu eşime yanaşmıyorum
Denizinannes1 Ezgiaras hiç bir yerimiz eşit değil hep biri büyük biri küçük olur onu sıkıntı etme ama sarkma olayı emzirdiğiniz için olabilirmi benim bebeğim 8 aylık benimkindede oldu ama karnıma kadar değil kafanıza takmayın bence yinede bilen biri cevaplasın bende bekleyeyim😊
LaraCroftTombRaider Ezgiaras Ben de 11 aydır emziriyorum göğüslerim 1 beden büyüdü, hafif sarkma var tabi benim de moralim bozulmuyor değil ama gece gündüz emzirme sütyeni takıyorum, takmayınca rahat edemiyorum koca karı gibi hissediyorum kendimi 😅
Ezgiaras Denizinannes1 ya büyük çünkü baya kalem koyunca duruyor orda eskiden asla kalem durmazdı . Emzirme bitince toplar mı sütyen giyor musunuz ben gece bile giymeye basladım
Denizinannes1 Ezgiaras ben hep giyiyorum sütyen giymemek baya etkiliyor bence özellikle destekli giyiyorum emzirirken desteksiz takınca oldu bu sarkma sütyene dikkat edin bence
belus Sarkmayı bilmiyorum ama benim de ölçüm bir beden büyüdü, emzirmeden sonra böyle mi kalacak yoksa küçülecek mi onu merak ediyorum.
Tuba_44 Ezgiaras iki çocuğum var ilk tek göğüs emdi ve öyle sürekli emenn bi bebek bile değildi 6 ay emdi sarkma oldu, ikinci oldu bu sefer eşit verdim dengelenir belki diye 3 ay emdi iki göğüsten ama sarkık yani havası alınmış gibi duruyo benimde hoşuma gitmiyor
Ezgiaras Tuba_44 annelerimiz kaç tane çocuk emzirmis vallahi çevremdeki eski kasınların böyle değil şaşırıyorum bize ya
Ezgiaras LaraCroftTombRaider emzirme sütyeni desteksiz oldu işin pek toparlamıyor gibi acaba su şarlama önleyici sütyenlere mi baksak
Zeytinpekmez Ezgiaras aynılarını noktasına kadar yaşamış birisi olarak sarkma maalesef düzelmiyor göğüsler yağdan oluştuğu için. Ama büyüklükleri bi zaman sonra göze kötü görünmeyecek dengeye geliyor tam eşitlenmese de. Büzüşme cabası 😅 ama bi zaman sonra kafaya takmamaya başlıyorsun Bnde öyle oldu
Tuba_44 Ezgiaras aynen öyle siz yine daha çok emzirmişsiniz doya doya emip bu hale gelse yine kendimi öyle avuturdum oda yok bende 😃
LaraCroftTombRaider Ezgiaras Onları da gördüm ama pek içime sinmedi tek çare estetik gibi gözüküyor 🥲