milletsanakanalizemiolacak efeninannesi4207 eşim sosyal hizmetlerde müdür bende 3 üniversite mezunu işsizim evimle çocuklarımla ilgileniyorum en yorucu meslek ev hanımlığı sgk,maaş,prim,ikramiye,hafta tatili,yıllık izin yooook
uykusuzanne__ milletsanakanalizemiolacak prim,ikramiye,hafta tatili,yıllık izin yooook Haha katılıyorum😃
Zeynepp054 efeninannesi4207 Eşim kamuda çalışıyor ben şimdilik ev hanımı ama kpssye hazırlanacağım memurluk için
Dupduru19 peraa12 merhaba bende katiplik düşünüyorum kpss sınavına girdim çok güzel geçmedi ama inşallah 70 üstü alırım gibi. Mülakata cagrilirsam klavye işi var birde nasıl meslek sizce onerirmisiniz
Gizemlibirisi Dupduru19 ben iki defa klavyeyi geçtim baya farkla. Ama sözlü mülakatta elendim biraz tanıdık vs olması lazım yinede şansınızı deneyin.sifirdan başlayacaksınız f klavye çalışın.adliyelerin klavyesinden alıp evde calisin internette programları var
Dupduru19 ikizlibebekli merhaba sizde katipmissiniz önerir misiniz bu mesleği bende düşünüyorum bakalım nasip olursa tabi
ikizlibebekli Dupduru19 hanımefendi ben çok çalışkan çalışmayı seven hareketli bir insanım ben seviyorum fakat tüm iş arkadaşlarım bu meslegi sevmiyor önermiyor bırakın istifa eden arkaraşlarım oldu fakat ben devletim için hizmet etmeyi seviyorum 😻