emotion1234 ozgeyenigul çok teşekkür ederim size de geçmiş olsun peki neden alçı depil de ateş takıldı acaba
emotion1234 Ebruverkan1 merhaba çok geçmiş olsun öncelikle oğlunuz kolunu mu kırmıştı acaba kaç aylıktı olay yaşandığında
emotion1234 doganil merhaba çok geçmiş olsun bebeğiniz kaç aylıktı acaba olay yaşandığında şu an durumu nasıl yürümesindwe herhangi bir sorun sıkıntı oldu mu acaba
ozgeyenigul emotion1234 yok hayır şükürler olsun bir problem yok yürüyor. Siz de yüreğinizi ferah tutun iyileşecektir zamanla çok küçükler hızlı iyileşiyorlar. Doktor gerek görmedi alçıya çünkü amaç sadece bacağın düz kalmasıydı atel de bu işi görüyordu.
emotion1234 ozgeyenigul anladım çok teşekkür ederim inşallah benim kızı da toplarlar çabucak bebişler iyiyse bizden mutlusu yok
asilsmom_ ozgeyenigul ozgeyenigul gecmis olsun çatlak olduğunu nasıl anladınız? Bebeğinizin hareketlerinden mi röntgen mi cektirdiniz
ozgeyenigul asilsmom_ ama benim yeğenim ağlamadığı için 10 gün çatlak bilek kemiğiyle gezdi, yani her zaman doktora gitmekte yarar var.