Fatmauslu evet muhtemelen bastığı için geç iyileşmiştir. Bugün doktor ciddi oranda iyileşmiş ama garanti olsun 1 hafta daha dursun. Yetişkin olsa çıkartılır ama bebek olduğu için dikkat edemez ters hareket yapar dedi. Ateli gevşemişti onu yenilemek için açtılar, bacağını gayet oynattı dizini kırdı falan hiç ağrısı olmadı. Onlar bizler gibi değil çok şükür, biz yetişkinler çıt kırıldımız 🥰