doganil ozgeyenigul bizim çatlak degil ayagı kırık doktor agrısı olursa calpol verin dedi baktım tepki vermiyor vermedim. Rutin günlük şekilde yürüyor ama ayagına alçı yerine ayakkabı yaptırdık o ayagını kaydırıyor çok düşüyor. Geçmiş olsun 😊
ozgeyenigul doganil sandığımızdan çok daha güçlüler.. yavrum benim geçmiş olsun kuzuma da. Ama hem kırık hem yürüyor neden alçı yapılmadı acaba merak ettim.
emotion1234 doganil merhaba çok geçmiş olsun bebeğiniz kaç aylıktı acaba olay yaşandığında şu an durumu nasıl yürümesindwe herhangi bir sorun sıkıntı oldu mu acaba
doganil ozgeyenigul kesinlikle öyle Allah yardım ediyor güç veriyor bebeklere 🤲 sagolun 😊 inş hemen iyileşirler 🤲 Ayakkabıda alçı mantığında tek farkı temizliğini yaparken çıkartabiliyoruz.
ozgeyenigul doganil anladım evet mantıklıymış. Yarın doktora gideceğiz bakalım ne diyecek. Başka bir doktor daha görsün istedim
doganil ozgeyenigul inş güzel şeyler söylerler evet bir doktorla kalmayın çatlak kırık bunlar çok önemli 🤲 bizde cuma günü gidicez inş güzelce kaynamıştır ama tam iyileşmedigi gözle belli oluyor 2 haftaya daha ihtiyacı var gibi 😞
ozgeyenigul doganil hadi ya :( bugün gittik aynı şeyleri söyledi bu doktor da, ne kadar az hareket etse o kadar iyi tabi dedi. 10 gün sonraya çağırdı ateli çıkarmak için.
doganil ozgeyenigul yaaa kıyamam inş 10 gün sonra iyileşmiş olur 🤲 az hareket etse iyi olur ama anlamıyorlarki 😞 benimki kırık ayakla bir dakika oturmuyor ve koşuyor 🙄
ozgeyenigul doganil ya canları acımıyor tuhaf bir şekilde, çok şükür tabii buna ama iyileşme gecikir tabi. Benim kızım daha emekleme yürüme aşamalarında olmadığı için bacağı çok hareket edemiyor.
LaraCroftTombRaider ozgeyenigul Ayy çok geçmiş olsun çok talihsiz bi kaza olmuş 😔 İnşallah çabucak toparlanır yavrucak 💕