Kızım 7 aylık, dün talihsiz bir olay yaşandı ve üst bacak kemiği çatladı. Doktor atel ile iyileşeceğini söyledi şu an kuzumun bacağı sarılı. Merak ettiğim bu dönemlerde bebeğinin bacağı çatlayan var mı? Çok zorlandı mı çok ağladı mı? Ben dolven veriyorum günde 3 kez. Bir de kaç günde iyileşti acaba?