busranuurr Efnans_Mom Çok geçmiş olsun canım kötü bir tecrübe olmuş günahlarına kefaret olsun inşallah bu çektiklerin 💖
limonzeytinmom busranuurr ben hergün ayakta duş alıyorum cok rahatlatıyordu ve cabuk gecti. Bana sürmem için krem VS vermemişlerdi. Sadece oturarak yıkanma ve wc sonrası güzel temizle demişlerdi.
busranuurr limonzeytinmom Bende duş aldım hemen,banada krem vs vermediler batikon çok önerilince onu aldırdım bakalım faydası olur inşallah
busranuurr beyazzkuguu Bende kuru tutmaya çalışıyorum elimden geldiği kadar inşallah enfeksiyon olmaz çok korkutucu tekrar dikiş atılması vs 🫠
elosdef Batikon sürüp kuru tutmaya çalışın mümkünse her gün duş almaya çalışın ve kanamız olduğu için kuru tutmak zor olacaktır pedle arasına peçete olabilir pamuklu bez olabilir koymayı deneyebilirsiniz