twoche Gzd3264 bizde Eminevime yazıldık. 500 E girdik biz araba için. Aylık 12 bin ödüyoruz. Çekiliş bekliyoruz 🫶🏻🥲
minervadefne Bsrkp anladımm yani ben olumsuz şeyler okudum da paramız kaldı vs şimdi bir daha kafama takıldı araştıracağım tekrar
Bsrkp minervadefne çıkmak isterseniz sistemden organizasyon ücretiniz iade edilmez aklınızda olsun param kaldı diyenler onlardır
Bsrkp Aminenin_annesi34 örneğin 700 bine girdiniz 6.ayda teslimat yapılıyor peşinatı yüksek veriyorsunuz 200 bin gibi Rakamları tam bilemiyorum ama ararsanız yardımcı olurlar diye tahmin ediyorum
Sblatc defmommy biz fuzul ev den araba aldık. Emin evimden arkadaşımın annesi sorun yaşamıştı. Biz, abim eşimin arkadaşı fuzulmevden aldık bi sorun yaşamadık. Her ay kura çekiliyo en geç 1 sene içinde alıyosunuz. Ev içinde aynı şeyler geçerli
Bsrkp Sblatc evet benim arkadaşımda emin evimden sorun yaşadı ipoteği kaldırmak için bile para istiyorlar
Aminenin_annesi34 Bsrkp çok teşekkür ederim örneğiniz için gidip bizzat konuşmayı düşünüyorum 🌸 Rabbim herkesi kiradan kurtarsın inşallah
Bsrkp Aminenin_annesi34 amin inşallah tek oda bile olsa insanın bir göz odası olsun kendi evi olsun. Hepimize nasip olsun
[silindi] Bsrkp Merhabalar zaman geçmiş ama evinizi aldınız mı süreç nasıl işledi bilgi verebilir misiniz ve nereden aldınız o kadar kötü yorum yazmışlar ki internette
Bsrkp [silindi] merhaba evet aldık borcu bitti şükür ipoteği de kaldırdılar. Eğer sistemden çıkmak isterseniz verdiğiniz kayıt ücreti yanıyor genelde bunun üzerine şikayet oluyor biz bir sıkıntı yaşamadık üç kez yazıldık hayırlısı olsun sizin içinde