Glycn Minica_Eylul daha iyi masallah canim sagim yapiyorum bol bol ve solgar brewers yeasta basladim iyi geldi 👍🏻👍🏻 Sende durumlar nasil
Minica_Eylul Glycn sevindim senin ve bebisin adına 🙏🏼💕😊 bende 10 gün hastane kaldığı için hep pompa yapmıştım tazyik çok onu ayarlamaya calisiyorum elle sagimla..yorucu oluyor ama her şey minik prensesim için 👼😍🙏🏼🤗