Bebeğim 10 gün sonra 3 aylık olacak ve doğduğundan beri mama+anne sütü alıyor sütüm artsın diye yapmadığım kalmadı malt içecekler anne çayları kompostolar etler balıklar kucağımdan da indirmiyorum sürekli emsin süt artsın diye ama nedense bi türlü oğluma yetecek kadar olmadı hala bu süt.. ne yapmam lazım bilmiyorum mamalar çok pahalı ve kendimi yetersiz hissediyorum bi akıl verin kızlar en son solgarın vitaminini aldım şimdi onu kullanıyorum son çare fikir verecek olan var mı siz ne yaptınız nasıl arttı sütünüz