girlmam benim yeğenim de yemiyordu ama 0 a 0 bir lokma bile sadece meyve yiyordu 26 aylıkken mamayı benim zorumla kestiler şuan yemek yiyor. Günde 1 biberon da suyla karışık süt yapıyorlar ballı süt onu veriyor. Yoksa yine geceleri mama veriyorlardı kavga dövüş bıraktırdım 🤷🏼♀️
Garip bi şekilde tüm testleri mükemmel çıkıyordu ama bence reflüsü vardı mamayı kesince de reflü azaldı muhtemelen