girlmam valla alında 1 yaşından önce de yiyordu ama sonra kalp ameliyatı falan oldu çok seyler atlattık o yüzden geç kaldı yemeye. Şuan da yiyor ama çok sert şeyleri bile eline vermiyorum korkuyorum boğazına gidecek diye. Öyle kendi kendine yedi alıştı bizimle birlikte sofraya oturdu falan. İnşallah sizinki de yer bir an önce. Hiç danino gibi sıvı bişeylerde mi yemiyor acaba