Eailesi4 cemilolabilirmi abur cubur vermiyorum sigara da kullanmıyoruz evimizde hiç bir şey eksik değil şükür ama tek maaşla yinede zor oluyor
oglumubeklerken Eailesi4 pahalilik bir yane tereyağı da zeytinyağı da bana çok ağır geliyor hiç sevemiyorum onları. Ayçiçek yağı candır. Belki de Trakyalı olduğum için böyle düşünüyorum bilmiyorum 😅
caylavyu Eailesi4 Evet benim oğlumda 20 aylık ayrı pişirmiyorum o yüzden tereyağına ağırlık verdim. Marketlerden değilde tanıdığınızdan falan alsanız veya köylerden getirtseniz daha uygun oluyor aklınızda bulunsun
Eailesi4 caylavyu köylerden alıyorum ama herşeylerine koymaya çalışıyorum ama bizde önemliyiz kendimize yapmıyorum bunu
Bssraa2 cemilolabilirmi kesinlikle öyle zeytinyağı kadar sağlıklısı yok mis gibi ülkemizden çıkıyor taze taze ayçiçek yağı aşırı sağlıksız ayrıca lezzet bile vermiyor ki yemeklere zeytinyağı ayrı lezzet veriyor
Melissamom Eailesi4 poğaça kurabiye tarzı şeylere tereyağı kullanıyorum. Keklere zeytinyağı. Margarin zaten asla evime girmez yıllardır.
ppzeynep moderncalikusu Yanlış biliyorsunuz. Zeytinyağı kızartmak için en güzel yağdır. Isıya diğer yağlardan daha dayanıklıdır. Zeytinyağı kızardığında yapısı gereği ağır kokar. Yandığı için değil.
Betelgeuse_ ppzeynep hayır malesef hiç de uygun bir yağ değil kizartma için. Ben hep zeytinyaği kullanırım kızartma yaparken de haliyle kullanmaya kalkistim ve yağ patladı. O günden beridir kizartmalari ayçiçek yağı diğer tüm yemekleri zeytinyağlı yaparım
Eailesi4 Bssraa2 öyle yapıyorum ama herşeye olmuyor mesela kekler pastalar poğaçalar kurabiyeler gibi
Bssraa2 Eailesi4 ben börek poğaça gibi şeylere tereyağ kullanıyorum öylede gayet güzel oluyor bilmiyorum herkesin damak tadı bir olmuyor tabi ki
Eailesi4 mematiii alışmışlk mı bilmemişlik mi doyeyim bilemiyorum ama özellikle eşim ben yiyemiyorum diyor