tgccgrr benim kızımda tutmamıştı 4 aydan sonra başladı tutmaya her bebek aynı olmuyor sıkmayın canınızı tabiki önlem almakta kontrollerini yaptırmakta fayda var bizde norologa götürdük röntgenleri vs cekildi bir sıkıntı çıkmamıştı geç tuttu geç emekledi geç yürüdü oluyor boyle şeyler her bebek kendine özeldir dert etmeyin sağlıklı olsunlarda 🙏🏻