Merhabalar. Kızım 3 aylık geçen gün doktora gittik muayene etti yüzüstü yatırdı kafasını kaldırma konusunda hiç bir çabası yoktu ki haliyle daha erken bana göre. Yoğun bakımda yattık 20 gün onu söyleyerek nörolojiye yönlendirdi. Eğer uygun görürse fizik tedavi alırsınız dedi. Gevşek bebek falan muhabbeti geçti. Anlamıyorum her bebek kendine özeldir ki sen doktorsun korkularımı gözümden anlıyorsun evet ihtimaller göz önünde bulundurulması gerekiyor. 2.880 kilo 47 cm doğdu şuansa 5 kilo. 56 cm. Miadında doğdu.
Çocuğu bu şekilde olan 3 ayın sonunda kafasını tutan ya da en geç 4 aylıkken tutan var mı aranızda? Her ihtimale karşı nöroloji doktoruna gitmeli miyim? Bilgili anneler aydınlatabilir mi Allah aşkına dokunsan ağlayacak kıvamdayım..