Sum_17919 ben bu süreci doyurmak olarak görmüyorum. Tadım,alerji testi,ve sindirim sistemini alıştırmak olarak görüyorum. Ek gıdanın 6. Günündeyiz yoğurtla başladım patates verdim yarın havuç vereceğim. Ve elma verdim bi öğündede. Yemeye istekli yoğurdu sorunsuz yiyo ama patates de ilk gün öğürdü. İkinci gün daha iyiydi. Minik minik ısrarcı olmadan kötü deneyim bırakmadan soğutmadan açken ve keyifliyken vermeye çalışıyorum aynı zamanda yanında bende birşeyler yiyorumki izlesin örnek alsın diye .