Mom_1 yarım çay bardağı var yok yani. daha tadımlardayız. 1 ay oldu ama ben artırmadım. Şimdi şimdi artırıyorum ;) ilk denediğim sebzede çok az veriyorum. meyveyi filede veriyorum. Hem dişini kaşıyor soğuk soğuk hem tadına bakıyor. Çay kaşığıyla kazıyıp dolduruyorum filesine. 5 gibi de sebzesini veriyorum. Yoğurt verdim bi ara da. Burdan biri ek gıdaya geçiş örneği atmıştı pdf şeklinde mail. İsterseniz size de yollayabilirim.