mryada23 Kızlar kızım 19 aylık henüz kaka çiş diyemiyor , yaz bitmeden tuvalet eğitimi vermek isterim ama kendini ifade edebilirmi bilemiyorum . Beden diliyle kendini çok güzel anlatıyor kararsız kaldım . 🤭 Yoksa 2.5 yaşınımı beklemeliyim
Aysegul60 mryada23 bnce dene sansini ifade etmesine gerk yok kendini anlatabilir altini tutark sizlanabilir yanii bn yeni birakmis olarak oglum cisi geldigini anlatamiyordu ilk bir hafta ya lazimliga ya yere ya ustune yapti asla kizmadim inatlastigi cok oldu cok tuttu kakayi da tuvaletide ama sonunda hallttik sukur bitti smdi geldiginde cis cis dio altini tutark nerde olursak olalim ister disari ister ev
Ron0023 Hbora benimki de tam 28 aylık. İnat dönemi de var zorlamak da istemiyorum artık bezi çıkardım geri de dçnmek istemiyorum umarım en kısa sürede güzel sonuçlar alırız
Hbora Ron0023 evet aşırı inat size bol bol sabır diliyorum ama çok ta cesursunuz maşallah pes etmeyin ilerleyen zamanlardada bana yazarsanız banada fikir olur bir ay sonrada ben başlamak istiyorum 💞
Ron0023 Sedaekrem yatmadan önce normal yemeğini yiyor sonra çerez meyve falan yiyip yatıyor. Karpuz vermedim bu süreçte gece altını ıslatır diye iyice alışsın öyle vermeyi düşünüyorum. Bir de gece kaldırmayın alıştırmayın yazmıştı bazıları. Bende alarm kurup uyanıp bakıyorum altı kuruysa kaldırmıyorum. Sadece 1 kere altını ıslatmıştı onda da yatarken tuvaletini yapmadan yatmıştı zorladım ama çiş yok deyip uyumuştu o zaman altını ıslatmıştı gece 1 gibi üzerini değiştirip tekrar yatırdım sabaha kuru kalkmıştı. Bizim zorumuz gündüz. Ben götürmesem yapmıyor ya da çişi geldiğini belirtmiyor
Busraselmina Ron0023 aynı gündüz hiç Bir şeklde gitmek istemiyor inat ediyor nasıl Çözücez blmiorm bu durumu
Ron0023 Hbora ne zaman başlarsanız haber edin. Bizim ki inşallah en kosa sürede olumlu biter bende tüm detayıyla gün gün anlatırım seve seve. Dua edin inşallah bitirdik bu süreci de yazmak nasip olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aysegul60 Ron0023 bnm oglum 22 aylikken birakti daha yeni bir ay oldu sadece tavsiyem sabir kendinizi de yipratmayin cocugunuzu da bir zmaan sonra allisiyorlar isterse altina da yapsin kararli ve sabirli olun altina yaptiginda kizmayin..
Meret gozgozanne evet .ciss diyor onzman hadi lavaboya dediğimde hayiiiy diyor bi şekilde farklı şeyler söyleyerek götürüyorum. Mesela bugün sabah götürdüm sonra onun söylemesini bekledim 2 saat olmuştu belki biraz daha fazla gittik ve yaptı
Mother216 BelaCivciv evet aşırı korkup yapmıyordu yaptığında o an sakinleştiremiyodim aş8rı ağlıyordu ama buda bir süreç şuan alıştı bitirince çağırıyor .
oglumubeklerken Hbora 29 Ay 2 gunlukken başladık tuvalet eğitimine gündüzü halletmemiz çok şükür çok kolay oldu ama sabahları kuru kalkmadığı için gece uykusuna yatarken külot bez kullandım. İlk geceden itibaren bezine sadece 1 kere falan yapmaya başladı. Bez takılı olduğu halde bazı geceler kalkıp çiş yapıyordu lazimligina. Tatil sürecimiz vardı orda ve yolculukta gece sorun yaşarız diye bez taktım hep. Yani eğitime başladıktan sonra yaklaşık 1 Ay gece külot bez kullanmaya devam ettik ama bi süre sonra full kuru kalkmaya başladı. Tatilden dönünce de direkt gece de takmadan yatırmaya başladım yaklaşık 1 aydır takmıyorum ve çok şükür sorunsuz geçiyor gecelerimiz. Gündüzü hallerinde gece de tutmayı öğreniyorlar diye okumuştum bi yerde ve doğruymuş gerçekten de.
helinsila Ron0023 erken olurmu hiç geç bile kalmışsınız kizmamak çok onemli eğlenerek yaptırmalısınız ve bay bay yapmak çok işe yarıyor burdan biri yazmıştı uyguladım ve çok işe yarıyor
Ron0023 helinsila kızmamaya çalışıyorum bay bay dedirtiyorum hatta diyorum bak kakalar da yüzmeye gittiler diyorum oyun yapıyorum. Hadi gel çiş yapalım dediğimde itiraz ediyor. Nasıl götüreceğimi bilmiyorum
helinsila Ron0023 tuvaleti falan yıkıyordu yaptıktan sonra daha da keyif alıyor o yüzden gitmek istiyor tuvalete yer tuvaleti eğlenmesini sağlarsanız inanın kendi gider size söylemeden
helinsila Mrskoc Ron0023 Sfybsfyb işte öyle oldumu çok zor ya ben aynısını yaşadım kızım 1.5 yaşında öğrendi ¾ günde daha sonra hamilelik riskinden dolayı hastanede yattmak zorunda kaldım ve o süreçte kızım tekrar bez kullandi ve 2 yaşında öğrendi tekrar ve o kadar kolay olmadi
helinsila Ron0023 suyla oynamayı seviyorsa o şekilde kandirin ben kızıma banyo tasina su doldurup koyuyorum önüne o sıra tuvaletini yapıyor suyuda döküyor en son bay by deyip çıkıyoruz
Sfybsfyb Bizde 25 aylıkken başladık erken mi bilmiyorum ama hazır olduğunu düşünüp başladım 1 haftalık iznimde herşey güzeldi şimdi işe başladıl bakıcı ile yapmıyor bez takıyorlar delirecem bu şekilde
Sumemre Ron0023 çok normal bizimde süreç böyle ilerledi 10 güne gelmeden artık söyledi şükür şimdi artık çok nadir arada yine kacima oluyor 1 ay oldu bizimde 2 buçuk yaşında oğlum anneler sakin ve sabırlı olmalı stresi hissediyorlar rahat bırakın zaten ondan sonra dip bucak temizlik yaparsınız rahat olun bence
ada44 @Ron0023 benim kızim 20 aylık çis kaka gelince söyluyor artık bezi çıkarayim öğrensindedim lazimlıga oturmak için anne çiş kaka diyor sürekli en son halîya kaka yapınca dayanamadım taktım bezi
Sblatc thecamellia benim kızımda 32 aylık bu aralar düşünüyorum arada oturtuyorum klozate bekliyorum ama şu ana kadar hiç tuvalete yapmadı denk mi gelmedi bilmiyorum. Anlatıyorum anlıyo konuşması falan da iyi kendi de söylüyo. Çağırmam gereken misafirler var onlar geldikten sonra mı başlasam ne zamana alışır bilmiyorum
thecamellia Sblatc bizimki lazımlığa gidip kendi yapıyor vs ama söylemiyor bende bugün lazımlığı kaldırdım klozete oturttum hep aparatlayağtı çiş ama kaka yapmadı kakaya biraz korkuyor sanırım akşam üstü kendi söyledi tuvalet diye götürdüm direk yaptı sticker verdim yapıncada bu gün 2 kez teşvik etmeye çalıştım öyle inşallah kısa zamanda çözer 1 ay sonra uzun bi yolculuğa çıkıcaz çünkü yolda zor olur uzun yol konusunda tecrübeli anneler varsa tavsiyeye açığım teşekkürler😀 kısa zamand öğrenirler inşallah çocuklarımız sitresli bi dönem