Bugün tuvalet eğitiminin beşinci günündeyiz. Daha hiç bilinçli olarak anne çiş geldi kaka geldi demedi. İlk 3 gün sürekli altına yaptı. 4.gün ben götürünce lazımlığa çiş ve kakayı yaptı arada da altına kaçırdı. Az önce banyoda halıya kaka yapmış gelip onu söyledi. Tekrar bezi geri bağlayıp bağlamamada kararsızım. Ne zaman bilinçli olarak anne çiş geldi demeye başlayacak ya. (Tek olumlu tarafı gece kuru kalkıyor sabah uyanınca lazımlığa çiş yapıyor)
Lütfen bu süreci geçirmiş olan arkadaşlar bana biraz destek verin. Çevremde oğlumun yaşıtı kimse de yok. Normal mi böyle olması yoksa bizde mi bir sorun var. Sizin uyguladığınız taktikler nelerdi acaba?