Sibelcetinn anladım açıkçası ben 1. Sınıfına başlamadan yada 2. Sınıfa geçtiğinde olsun istemiştim ilgilenebilmek için yani bizde bile ilk zamanlar kıskançlık oldu bir haftadır falan iyi davranıyor ilgileniyor benim kardeşim yok tek çocuğum o yüzden aklı erdiğinde kardeşi olsun istedim o süreci görsün hatırlasın anılarında kalsın istedim küçükken de cesaret edemedim açıkçası evet beraber büyüyorlar ama çok zor bence