veysi106_ aşkım ver bişey olmaz varsa hayırlı olsun sağlıkla gelsin yoksada daha dikkatli ol ben korunurken oldu çocuk hiç ihtimal vermszdim hemen kan ver ona göre önlemini al korkma. Benim kız 7 aylıktı ilk başta kabullenemedik sonra niye böyle yapıyorum diye pişman oldum Rabbimin hediysei onlar bizelerw