Zengo duygu123asel etsinler yurur bu seferde niye kosmuyo ded okula gider okuma yazma bilmiyomu der.sinav kazandimi atandimi ise girdimi evlendimi elalemee bakarsan bok bogaz coktur he yurumuyo benim ki yurumeyecek boyle kalcak sen dert etme bosver de
duygu123asel Zengo çok doğru milletin Ağzı torba değil herşeye bişey diyorlar haklısın 👏🏻 bosvermek lazım
Selin_ferdi42 duygu123asel benimkide yuvarlanarak gidiyor istediği yere ama emeklemiyor bı anda kalkıp yürüyecek gibi kendini kaldırıyor şaşırıyorum
kerme duygu123asel benim oğlum emeklemeden 10.ayda yürüdü emeklemek istemedi resmen yürümek istedi 10.ayda da yürüdü merak etmeyin belki emeklemeden yürüyecektir 😊
jap duygu123asel normal mi diye sormuşsun ya içini rahatlatmak için söyledim. Gelişimini sormadığını görüyorum
aysna duygu123asel oğlum 11 aylık emekledi 13 aylık yürüdü hiç kafaya takmayın bende çok takmıştım ama her çocuk farklı