Benim kızımda 10 aylıktı emeklediii . Şimdide 16 aylık oldu ama yürümüyo duvarlara koltuklara tutunarak gidiyo ediyo ama yürümeye korkuyo . Çevremde tanıdığım aynı dönem bebekler var hepsi maşallah yürüyo mesela bi benim ki birazcık tembel🫠 Her cocugun gelişimi farklı canım. Emekler zamanı gelsin. Sağlık olsun yeterki.. 🌸