happy_momandbaby Boncuk_06 bnmde iştahım yerinde ama emziriyorum diye alamıyor olabilirim yani ben öyle tahmin ediyorum setık yüzüklerin parmağıma çok büyük oluyorlar düşüyorlar
Plnyvz burcu0302 benimde öyle 41 kiloyum 166 boyum troid hastasıyım ama kilo aldıran cinsinden dedi doktor ama malesef
Boncuk_06 Plnyvz evet tanidgım cok insan var troid hastası ama zayıf deil hic bri baya kilo aldırıyo ilaclar