Esoz1110 benim annemde çalıştığı için yanım 2 hafta kaldı. Kaynanam alt katımda oturuyor tamam bana yemek getirmek yada ne bileyim gelip bulaşığımı yıkamak zorunda değil ama bana komşularımın yanında laf içinde laf sokacaksa gelip torununa bakmak zorunda bunuda dile getirdim. Görümcem mesela oğlu yoğun bakımdan çıktıktan sonra gidip evini temizlediysem yemeklerine geçmiş olsuna gelen misafirlerin ikramlıklarına kadar yaptıysam kendi çocuklarını gezdiremiyor diye ben gezdirdiysem banada yapmak zorunda bunu ona da söyledim şuan hepsine de mesafeliyim. Benim 9 yaşında bir kızım daha var ona biz gezemeye şuraya gitcez bunu yapcaz diyorsa benim çocuğuma nispet yapıyorsa onuda götürmek zorunda beni arayıp siz bebekle çıkamıyorsunuz evden biz gezmeye gidiyoruz demenin mantığı yok bugün akrabanın sünneti var dün kızıma diyorki kardeşin kolik siz gidemezsiniz biz gitcez uyardım her seferinde bunu tarz şeyleri ona söylemenin manası yok söyleyeceksen eğer onuda götürceksin ben senin çocuklarını denize,sinemaya,akşam yemeklerine kadar götürdüysem dişinde problem varken diş doktoruma yalvsr yakar randevusuz götürdüysem sende yapacaksın dedim esime şikayet etmiş eşimde neden bunları yüzüne çarptın dedin hak etti çünkü onun iki tane kazık kadar oğlu bana yük olmadıysa benim ufacık kızım mı onlara yük oldu o zaman arayıpta bu çocuğa nispet yapar gibi konuşmayacak konusmaya devam ederse daha da fena söylerim buna hakkım var dedim