Anneler her akşam bebeğimin böyle ağlamasına dayanamıyorum artık gaz damlaları,hamak beşik,battaniyeyle sallama,elektrik süpürgesi,fön makinesi,araba artık sakinleştiremez olduk alerjisi yokmuş doktor kolik deyip duruyor sizlerin nasıl geçti,ne zaman bitti,neler yaptınız? Artık çarem kalmadı sakinlesmiyor 😭