2,5 3 saat şehirler arasında ilahi oto koltuğuna oturtuyorum yoksa puseti sabitleyip oturtun benim bebeğimde sevmez hiç ama oyalamaya çalışıyorum yanında oturuyorum tüm yol konuşuyorum normalde ekran vermiycem diyen ben yarım saatte olsa açıyorum dikkati dağılsın diye sonra tekrar ya oyun ya şarkı birşey bulmaya çalışıyorum bazende uykuya geçiyor. 8,5 aylığız yarın gene o kadarlık bir yol gidicez oto koltuğunu şimdiden çıkardık. Sizin bebeğiniz siz daha iyi bilirsiniz sonuçta ama en ufak bir riske girmeye gerek yok siz dikkatli olursunuz ama başka bir şöför olmazsa sonucu kötü olabilir Allah korusun