Nebutantana Kizlar esimin memleketine gidecegiz yaklasik 5 saatlik mesafede oto koltugumuz yok ki arabadada yer yok kucakta gidermi aranizda tecrubesi olan varmi ?
atesarp Nebutantana oto koltugunda asla yatmadi benim bebegim 16 saat yol gittik gece uykusuna yatirinca yola ciktik en rahat saat dilimi o imkaniniz varsa oyle yapin altina bi battaniye ya da yorgan serin bir de yastik koyun arka koltukta o sekilde seyahat edin biz oto koltugunda yatmadigi icin oyle yapiyoruz evet cok riskli ama durmayan bebek durmuyor
kimbumadam Nebutantana Sizce gider mi? Kaza anında bebeği nasıl koricaksınız? Yapmayın Allah aşkına ya
hfsgltn Zaten uyur yarı yola kadar ben 3 saatlik yola gittim kucağımda uyudu öyle 1 buçuk saat felan sonra oto koltuğa aldım ama sizin 5 saat koltuk olsa çok rahat ederdiniz
Nebutantana hfsgltn oto koltugum yok pusetim var bebegim 8 aylik icinde katiyen durmuyo zaten birde gece yola cikariz diye dusundum bende
Nebutantana atesarp zannimca benimkide oto koltugunda durmaz cunku pusette durmuyor oda bir fikir tesekkur ederim
Nebutantana kimbumadam Allah rizasi icin laf kalabaligi yapmayin ya biliyorum ben herseyi fikir istiyorum elestirilmek degil
BelaCivciv Nebutantana Allah korusun tabi. Ama önlem her şeydir, oto koltuğunuz şuan yoksa kiralayabilirsiniz, tatiliniz için aslında. Benim çocuğumda başta hiç sevmedi ama ağlasa da çıkarmadım bir şekilde oyaladım zamanla alıştı.
mehtapppppp Nebutantana benim oğlumda o aylarda pusette durmazdı yatar pozisyonda olduğu için istemezdi hayta bende derdim oto koltuğuna nasıl alıştıracağım 9 atlık gibi aldık şıp diye oturdu hiç yadırgamadı imkanınız varsa oto koltuğu alın veya birinden isteyin diğer türlü çok yorulursunuz
atesarp Nebutantana ayni benim bebek gibi yenidoganken bile pusette yatmazdi simdi 9 aylik kac kez uzun yolculuk yaptik sayamiyorum mecbur boyle yaptik baska caremiz kalmadi
Mazikeen Nebutantana kuzenim ailecek kaza yaptılar arabayı hareket ettirdikten 5 dakika sonra oldu kaza kendi suçları değil bir maganda yüzünden oldu ve takla attılar oto koltuğu sayesinde takla atan arabada 2 çocuk burunları kanamadı şoför yani eşi ve kuzenim hastanelik oldu en ufak bir kazanın nelere sebep olacağını düşünün oto koltuğuna oturtmadan bakkala bile götürmem kızımı
Nebutantana Mazikeen Allah korusun gecmis olsun bu arada peki oto koltugunda nasil duruyo bizimki pusette kesinlikle durmuyor
Mazikeen Nebutantana oto koltuğu pusete göre daha rahat doğduğundan beri başka alternatif sunmadım ağladığı oldu tabi ama yapacak bir şey yok ben ömür boyu ağlayacağıma o ağlasın oyuncular fln verdim eline öyle durumlarda şarkı söyledim şebeklik yaptım hatta geçen uzun yola gittik sonlara doğru çok sıkıldı mola veriyoruz sürekli arkada oyalıyoruz bir şekilde
ebrar2024 Bizim oto koltuğu var ama kalabalık olunca mecbur kucakta gidiyor gidiliyor dikkat ederseniz