Pembepanter2 mematiii bu insanların ıslah olacağını zannetmiyorum ben çünkü bu sapık ruh içlerine işlemiş değil denetimli serbestlik en ağır şekilde cezalarını çekmeleri gerekiyor
limonzeytinmom Pembepanter2 gercekten bend e öyle düşünüyorum kendilerinden daha sapkın kişilerde aynı seyleri onlara yapsın ki ölmeden önce o travmayı anlasınlar, 😡