dadas25 ilk banyomu ertesi gün hastanede yaptım bant yumuşadı değiştirdiler.sonraki gün eve geldik duş al yumuşayınca çıkar dedi.hergün duş al korkma sadece sabun,lif değirme su aksın üstüne bişey olmaz dedi ki öyle de oldu şükür.kıştı ama hergün duş aldım çünkü çok sıcaklıyordum emzirirken