dadas25 2 sezeryan doğumumu devlette yaptım üst kısım dikişli idi 2 günün sonunda taburcu oldum ayakta banyo yapabilirsiniz banyo sonrası temiz havlu ile dikiş yerinize çok bastırmadan kurulayın atlet dikişin altında ve iç çamaşırı dikişin üdtğnde kalacak mutlaka demişlerdi onun dışında krem vs vermediler dedikleri gibi yaptım 10. Günde kontrole gittiğimde bir problem olmadı çok şükür