Sedaalya sizi görünce sormak istedim benim bebeğim de dokuz aylık ebemiz acaba gevşek bebek mi diye şüphelendi doktora gittik birseydi yok yoksa oturtmazdı dedi sekiz ayra desteksiz oturdu ama başını geç tuttu şu anda apalama yok ama baya totoyu kaldırıyor elleriyle çok eğiliyor dönmesi falan iyi ayakları çok sağlam basmıyor birde sıralama çok yok napsam ki sizin başınızdan geçmiş sizce olabilir mi anneler çoğu doktordan daha iyi bence