Gevşek bebek bir semptom yani çocuğunuzda olan bir hastalık ya da prematüre durumda gevşeklik bir semptom oluyor. Bizde de genetik hastalık var hipotonik bir bebek olduğu için araştırılmaya başladı ve belli bir süre sonra tanıyı aldık. Fizik tedavi ile yavaş yavaş aşmaya çalışıyoruz