kubraa006 yurass şuan 22 aylık hala yapışık bi üroloji doktoru büyüdükçe kendiliğinen açılır dedi öyle umut ediyorum
yurass kubraa006 Anladım. Oğlumda 16 aylık bize de çocuk cerrahı kendiliğinden açılır canını yakmaya gerek yok dedi hala yapışık umarım dediği gibi olur
haniball yurass benim bebeğim 3 aylıkken sünnet oldu yapışıklık olduğu için en kısa sürede yapılsın dendi sünnet son kontrollerden sonra daha gelmene gerek yok demişti üroloji doktorumuz