Benim oğlum da 4 aylıkken sünnet oldu 5 aylıkken sünnet doktoruna götürdük yapışmış dedi açtı eliyle ağrısı olabilir bugün dedi, bende hep sıyırdım ama pipisi gömük bebeğimin 6,5 aylık yine yapıştı muhtemelen yine açtırsam yine yapışacak 1 yaşına kadar beklemeyi düşünüyorum 1 yaşında açtırınca bidaha yapışmıyor diye duydum inşallah doğrudur