Deletedmom_117 1defnesmom nasip ağrım olduğu süre yaptım ama çıkmamıştı Varsada baş göz üstüne Allah sağlıkla getirmeyi nasip etsin 🥹
Deletedmom_117 anneyimannea bence bu konu tartışılır ben Tam kardeşim olduğunda 1 buçuk yaşına yakinmişim kardeşim olunca Bezden cikmişim kendi kendime hiç kacirma vs olmadan Azcik kıskançlık olmuş ama Sonra geçmis
anneyimannea Deletedmom_117 bende öyle olmuşum ama eski bebeklerle şimdinin bebekleri asla bir tutulamaz şimdikiler çok fenaa
BenDiyeBiri_ 1defnesmom aynen sağlıklı olsunlar evlat evlattir ama hani insanın iki oğlu olunca ha keşke bı kızım olsa diyor yada kızı varsa oğlum olsa diyor rabbim ikisinden de mahrum etmesin
Zeyyyynep 1defnesmom planlı oldu ya korunmadım kızımın tek büyümesini istemedim açıkcası hem arkadaş olurlar hemde psikolojik olarak daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum zaten bir tanesi için uykusuzum en azındna iki tane aradan çıksın😂
1defnesmom tekbasimabakiyorum ben onlara sormadım ama 😂kendi kararım kendi hayatım sen onlara sor yap 🫶🏻
tekbasimabakiyorum 1defnesmom e buraya niye başlık açtın o zaman kendi kararınsa? Biz mi söyleyeceğiz şu gün çiftleş diye?