BenDiyeBiri_ 1defnesmom aynen sağlıklı olsunlar evlat evlattir ama hani insanın iki oğlu olunca ha keşke bı kızım olsa diyor yada kızı varsa oğlum olsa diyor rabbim ikisinden de mahrum etmesin
Tugba_mirac 1defnesmom Büyük oğlu um 4 yaşında küçük olan 5,5 aylık. Şu an zorlanıyorum ama az kaldı çiçekli günlere 🌼 Kardeş candır 💟 herkes kardeşi olsun ister bence
1defnesmom Tugba_mirac bence de aralarında kaç yaş farkı olursa olsun sorun değil bence hepimizin kardeşleri var anlıyoruz sonuçta kardeş güzel bir şey
Tugba_mirac 1defnesmom İbrahim Saraçoğlu nun soğan kürü bence çok etkili. Bende de pcos var ve hiç düzenli adet olamazdım. Kür anlatıldığı kullandığında gerçekten etkili ve doğal bi yöntem
Deletedmom_117 1defnesmom Ben kendim bakıyorum çok şükür kimseye baktirmadim doğduğundan beri . ama istiyorum ya olsun 😂İkinciden sonrasına sıcak bakmiylrum ama 😂
1defnesmom Deletedmom_117 valla kızım doğdundan beri çok akülü hem gece hem gündüz asla zorlanmadım tabi her çoçuk farklı bende çok istiyorum adetime 6 gün var bakalım hiç sanmıyorum ama 😂
Deletedmom_117 1defnesmom maşallah Benim oğlan aşırı arsız bir bebek 😂Asla dur durağı yok asla Mizir Mizir
Deletedmom_117 1defnesmom Ben 9 . Ayına kadar korundum o halde gebe kaldım korunmadigim halde gebe kalamadim Tabi gerisi nasip kismet Yaşım daha küçük ama Yaşım ilerleyince çocuğa bakaabklicegimi düşünmüyorum pardon bebeğe 😂😂
1defnesmom Deletedmom_117 ay erkek çoçuk ama kızım da yaramaz şımarık tabi uyku konusu sancı konusu olsun zorlanmadım kuzumda erkek çocuk gibi bu arada oda 13 aylık 21 Haziran doğumlu
Deletedmom_117 1defnesmom bunu düşünmedim değil😂😂Ama nasip bakalım ya bugün yarın olmam lazım ama hala belirti yok bı hafta önce çok ağrım vardı geçti
anneyimannea 1defnesmom 2,5 yaşındayken hamile haldim aralari 3 yaş 4 ay olacak benim çevremde bebeklerin arası 1 2 yaş olan anneler çok zorlanıyor bence önce bebek kendi ihtiyaçlarını karşılamaya başlamalı (tuvalet,yemek,konusma)
1defnesmom anneyimannea evet haklısınız ama birisi büyücek tam rahata gircen sonra diğeri olmaz beraber büyüsünler tuvalet eğitimi de erken başlamayı düşünüyorum 🌸
Deletedmom_117 anneyimannea bence bu konu tartışılır ben Tam kardeşim olduğunda 1 buçuk yaşına yakinmişim kardeşim olunca Bezden cikmişim kendi kendime hiç kacirma vs olmadan Azcik kıskançlık olmuş ama Sonra geçmis
Deletedmom_117 1defnesmom nasip ağrım olduğu süre yaptım ama çıkmamıştı Varsada baş göz üstüne Allah sağlıkla getirmeyi nasip etsin 🥹
ozgeee22 1defnesmom bebeğim bir hafta sonra 7 aylık olacak.kızımız 1,5 2 yaşına geldiğinde düşünüyoruz açıkçası. Allah sağlıkla nasip eder inşallah 🙏🏻