Hopeful
Merhaba öncelikle geçmiş olsun
Eşim anksiyete geçirdi Kasım ayından 3 ay sıkıntısını çektik 10 gün önce psikiyatri doktoru ile görüştük ilaçlarına başladı iyi olmaya başladı .
Yani size tavsiyem kesinlikle psikiyatri dr gitmeniz ilaç kullanamasanız bile psikologtan destek almanız kendi kendine düzelip geçecek birşey değil anksiyete destek almak lazım bir an önce gidin dr a