Nacafa özgüvenli olabilmesi için kendi oyuncağını kendi alabilmesi ve ona vurduklarında en azından kendini savunabilmesi gerekiyor değilmi ? Bende diyorum ki bunların hiç biri benim çocuğumda yok göz göre göre dayak yemesini izlememi beklemiyorsunuz değil mi ? Benim çocuğum saldırgan değil zaten çok uydal ve uyumlu paylaşımcı bir çocuk ama karşısındaki çocuklar onun elinde küçücük ip olsa vahşice almaya çalışıyor alamayınca dövüyor! Mesafe koyamam çünkü hepsi çok yakın akraba çocukları anlatabildimmi ?