Hayalimibekliyorum
Sizinki en azından siddete ugradiginda veya oyuncağı alındığında aglayip size söylüyor, benimki çok aşırı acitan bisey olmadığı sürece aglamiyor bile. Kendini savunmasini cok istiyorum, geçen gün parka gittik oğlum 3 yaşında, onun yaşlarında 2 çocuk ona vurunca yere egilip kafasını tuttu cok acimasin diye. 2 saniye içinde oldu bu, ben koşa koşa gittim tabi cocuklarin özür dilemesini sagladim, resmen içim parçalandı, ama oğlum rahatsız bile olmamis gibiydi. O çocukların yanına gitmeye devam etti. Nasıl ogretebilirim bilmiyorum. Evde oyuncak baseball sopasi bile aldik babasiyla oynatiyoruz onu yakalayip vurmaya çalışıyor. Çok el bebek gül bebek büyüttük, yakında anaokuluna baslayacak çok korkuyorum sürekli dayak yer diye