ahs648_
Kızım 4 ay 24 günlük, 4 gün önce işe döndüm. Bu süre zarfında hep ben ve eşim ilgilendik. Kayınvalidem bakacak. Bu hafta eşim ve kayınvalidem beraber bakıyor ama eşim daha çok uzaktan gözlemci olarak onları alıştırmak adına yanlarında.
Benim psikolojim bir iyi bir kötü. Vicdanımın sesini dinlersem çalışamam; ama bu sürecin geçici olduğunu, çalışmanın bana aslında iyi geldiğini ve her şeyin kızım için olduğunu düşündüğüm de çalışmaya devam ediyorum. Sanırım ilk alışana kadar bu düşüncelerle devam edeceğim. Sonra hepimiz sürece alışacağız inşallah 🌸
Sorularınız var ise yardımcı olabilirim, bende sizin gibi çok ama çok tedirgindim, son postlarıma bakarsanız hep bu konular 😅