Üstteki yesilmarkanin portakallısını kullanmıştım hamileyken, temiz içerikli olduğu için. Öyle kalıcı bir kokusu yok ama ter kokusunu da önlüyor benim için önemli olan oydu. Şimdi bebek kokumdan beni yabancilamasin diye kokusuz bir deodorant kullanıyorum sivenonunki ama onu elediginizi söylemişsiniz. Bir ara deodorant bakarken eşim deotak markasının çok iyi olduğunu söylemişti ki eşim çok dikkat eder temiz içerikli olmasına, muhtemelen içeriği temiz olduğu için öyle söyledi.