Kızlar kullandığım bir marka roll on vardı. 1 senedir kullanıyorum ancak bu koku önlemek dışında hiç terletmiyordu..bende bunu sorun görmedim açıkçası.
Ama bir kaç gündür her iki göğsüm de kol altına doğru olan kısım ağrıyor. Elime gelen bir beze, çıkıntı bir şey yok. Ama sanırım bundan kaynaklı oldu.
Doğal bir ürün arayışındayım. Doğal denen markaların da tek tek şikayet varda yorumlarını gördüm. Aynı şekil sağlık sorunu yaratmış insanlara hep.
Doğal bir çözüm,falan öneriniz var mı? Ter kokusu olmasın,temiz olalım?