Keşke feryat edene kadar (ikizlerdi) kızımın yanında olsaydım son kez dokunsaydım sarılıp öyle ayrılsaydım cenazesinde olamadın oğlum yoğun bakımda kaldı keşke o oradayken ağlamasaydım güçlü dursaydım feryatlar etmeseydim beni neden buldu diye ağlamasaydım kızımın kıyafetlerine sarılıp ağlamayıp hep dik durabilseydim eşimi suçlamasaydım.. Galiba benim çok keşkelerim var