Evet hanımlar geriye dönüp baktığınızda keşke diyor musunuz? Özellikle bebeklerinizi büyütürken keşke dediğiniz şeyler neler oldu. Ona en iyi anneliği yapabildim diyor musunuz yoksa eksik hissediyor musunuz. Kızım 9 aylık çok çabuk geçti sanki zaman geriye dönüp baktığımda keşke daha çok sevseydim yeni Doğanken. İlk günler zor geçti lohusalık yüzünden sanki onunla yeterince ilgilenemedim gibi hissediyorum kötü bir anneyim gibi 😭 uyuyor şimdi onu izlerken gözyaşlarım süzülüyor keşke süt yüzünden üzülüp ağlayacağıma sana daha çok sarılıp koklasaydım buna daha çok ihtiyacın vardı belki özür dilerim kızım 🥺😭