smyye_96 masallinaannesi inşallah bana da yapmaz zaten kiloluyum bide pis kanı atamiyoruz o ayrı bide sürekli gerginim 🤣
tultanhanim smyye_96 her ay yaptırıyordum, adet döneminde yaptırıyordum. Hiç böyle sorunlar yaşamamıştım. Fiyatı 290 tl idi yanlış hatırlamıyorsam.
sevnc smyye_96 Bende yan etki de yaptı kusma yorgunluk ilk gün çok kötü oldum 3 yaptırmayacağım çalıştığım hastanede implant yapılıyormuş onu yapmayı düşünüyorum artik
Kubraaybars smyye_96 en pişman olduğum korunma yöntemiydi doktor doktor gezdim bekleyeceksin demekten başka çözümü olmadı yazzz vermişti sadece 1 doktor o da işe yaramadı
smyye_96 Goktugmom_ emzirirkende yapılıyor sanırım yan etkilerinde iştah artması vardı. Ben normalde de kiloluyum bence değişiyor o
HurremSultannn smyye_96 evet ya kuşum öldü artık kanama azalınca ped takmiyordum rahatlasin diye düşün artık 😂
smyye_96 HurremSultannn aman Allah’tan bana öyle etki yapmadı diyeyim İzmir sıcağında hiç cekilmezdi 😕
smyye_96 sevnc implant tanda memnun olmayan çokmuş ama siz daha iyi bilirsiniz hastanede çalışıyorsanız oneriyorlarsa doktorlar